نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7237
-
الف
+

وقتی آمیتاب باچان کرکتر یک بچه 12 ساله را بازی می کند!

«آمیتاب باچان» در فلم سینمایی «پا» کرکتر یک بچه 12 ساله را بازی می کند که از یک بیماری ژنتیکی رنج می برد.

 سینما، همان جایی است که می‌تواند در عین جذابیت، شگفت ‌آفرین هم باشد. به عنوان مثال گاهی گریم بازیگران آنچنان سنگین و قوی است که شما به هیچ عنوان نمی‌توانید چهره واقعی و همیشگی آنها را تشخیص دهید. 

به گزارش آی فیلم2، «آمیتاب باچان» ستاره فلم های بالیوود هم یکی از هنرمندانی است که تاکنون با صورت های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است که شاید یکی از عجیب ترین آن ها بازی او  برای بازی در فلم سینمایی پا «PAA» می باشد.

آمیتاب باچان در این فلم کرکتر یک بچه 12 ساله را بازی می کند که از بیماری ژنتیکی نادر رنج می برد.

بازیگر پراوازه سینمای بالیوود برای بازی فوق العاده خود در این فلم سینمایی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

جالب است بدانید در فلم سینمایی«پا»، «آبیشک باچان» پسر «آمیتاب باچان» نقش پدر این بازیگر برجسته سینمای هند را بازی می کند.

همچنین «پا»  جوایز بهترین فلم و بهترین گریم را نیز به خود اختصاص داده است و «آروندهاتی ناگ» نیز برای بازی در این فلم سینمایی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به خود اختصاص داد.

«آمیتاب باچان» از بازيگرانی است كه در 193 فلم بلند بازی كرده و بيشترين کرکتر سينمايی با نام «ويجی» را داشته است و همين موضوع، لقب «ويجی» را برای او تثبيت كرد. 

باچان همچنان نخستین بازیگر هندی است که در موزیم لندن جایی برای خود دارد . او به «پدر سینمای هند» نیز مشهور است. 

او از سال ۱۹۶۹ و با فلم سیاه و سفید «هفت هندی» پا به سینما گذاشت و از آن پس همیشه از مطرح‌ترین چهره‌های سینمای هند بوده‌ است. او تا کنون دوازده بار جایزه فلم فیر( جایزه اصلی فلمهای هندی) را از آن خود کرده‌ است.

پدرش یک شاعر معروف هندی بود. همسر او «جایابهادری » و پسر او «آبیشک » نیز از هنرپیشه گان سرشناس سینمای هند به‌شمار می‌روند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر